äntligen new bed från...IKEA,,var annars...

Shoppade halva dan i Söndags på IKEA. Med resterande Brisbane...puh.. Man tror ju ibland att ingen ska vara där bara för att det är sol o +25 ute,,,men ack nej. (..fortf för mycket svenskt tänkande ibland...) Hamnade på sängavdelningen och gav nästan upp efter att ha provat runt 15 olika madrasser. Summer somnade som tur av tristess, så då kunde vi ju bara inte åka hem utan ett köp. Vi drog runt på topp-madrasser och bytte runt för att prova olika kombosar. Tog väl ett tag, för jag stod bakom ett par som undrade vem som övergivit barnet i vagnen...??! hehe..It's mine!!! sa jag glatt. Fick nästan en chock när vi hittat rätt kombo. Herand+Tafjord here we come! Sen Hemnes säng-gavel + sidobord. Allt i vitt!!! Jag kan inte fatta att vi valt sån lantlig stil till sovrummet. För 4år sen hade jag skrattat åt dessa...hmmm... Anyway,,,,har sovit två nätter i nya sängen och vaknat upp UTAN ryggont! Wow,,,jag trodde inte det var möjligt. Så uj uj sån skön säng!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu börjar det likna något, kul med bilder. Du borde ju helt klart ha jobbet på ikea hoppas dom ringer snart!

2009-08-13 @ 13:52:53
URL: http://[email protected]
Postat av: ullis

Nice sweetiesis..äntligen kommer det lite bilder!;0)

Vi var också på IKEA igår och hittae en massa saker till tjejernas rum. Vi väntar ju liksom också p åen Tafjordmadrass och den skulle ha kommit i mitten på Juli..i slutet på Juli...i början av augusti...i går..idag..men nej, "ring gärna i morgon igen-då SKAAAAAAAAAAA den nog ha kommit ska du se"...Kärring!!! Jag behöver den NUUUUU!

Här har vi lite åska och regn så det blir att pyssla på lite innomhus. Do you want some rain from me ;0) Puss love ya, Sis

2009-08-13 @ 15:26:03
Postat av: Linda C

Hallå!

Ska genast visa upp bilden för Elias. Han kommer bli eld och lågor!

Vi tittade på bilder från sommaren häromdagen och han ville åka till Summer i morgon (sa han då)...jag ska bara spara lite först.

Ha det bra!!

Kramar från hela fam. Cupan.

2009-08-13 @ 22:37:07
Postat av: "Unno"

...ville bara påpeka att jag just såg att "Uno" har namnsdag här hemma i Sverige idag....HAHAHAHAHAHAHHAAHAHa...

2009-08-14 @ 17:29:16
Postat av: Blixten

Åhhh...vi måste också skaffa ny säng.... Det har typ blivit en grop i mitten så både jag och Henrik har ont i ryggen när vi vaknar! Gäller bara att få lite tid över för en tur till IKEA. På måndag börjar jag jobba igen! KRAMIS!

2009-08-15 @ 13:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0