I love my sister...

...och nöt créme!!! Hur glad kan man bli när man får ett paket på posten och det är BARA till MEJ!!! Sen när man öppnar och det ligger 12 underbara nöt-créme och väntar på en är ju lyckan total. Åt typ 4 på en inandning.... Alltså man skulle importera en låda direkt från fabriken. (...mmm Charre,en sån liten rackare kan väl inte va många kalorier i,,,haha) Nån som känner någon som jobbar på Printzells confectionery,, eller rättare sagt, är det någon som hört talas on Printzells Confectionery..???!eh? Sen idag kom ett paket till Summer---vilket var betydligt troligare med tanke på att hon fyller 2 på fredag--,(...OMG,,TVÅ ÅR,,,ett ämne jag återkommer till..) men ilagt var även Marianne-godis to me!! Tack älsklingsmamma!!! Idag har jag en barnfri dag, för jag håller på,,,som ni märker...hmm?..att storstäda och har ränsat ur massa leksaker. Gjort plats för nya individer... En sak kan jag dock lugnt konstatera. Det är att Summer ALDRIG kommer få allergi av den moderna för-kliniskt-rent-i-hemmet-syndromet. ..tjena...ehh. Hon kommer va så frisk att läkare världen över kommer vilja studera fenomenet i fråga. Det vill säga är om hon inte blir uppäten av en dammråtta först... ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta och Henrik

Det finns väl inga dustrats i Australien...??? Eller andra sorters dammpartiklar som flyger i luften för den delen heller.... Här finns det dammälgar. De bor under Noels säng! Kramar från oss.

2009-08-26 @ 19:59:53
Postat av: Charre

hehe..damm ja ja det plockar Astrid upp och ger mig..hon tycker väl att jag ska slänga det. När hon var mindre stoppade hon det i munnen och tuggade lite på det men nu ger hoon det direkt till mig...hon är ett rätt friskt barn tycker jag :)



Nötcreme Nutella 1 fpk..kunde jag hitta och det borde väl stå för förpackning kan väl även vi som är föräldralediga gissa. 100 cal's inte mer...måste ju vara en sån liten rackare..det var inte mkt alltså. En walk på ca 30-45 min så kan du trycka 5 utan vidare baby...NJUT! hihi puss puss

2009-08-26 @ 20:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0