maginfluensa...

...say no more! Behöver ju inte direkt tala om hur vidrigt man mår. Och det var ju inte direkt igår jag hade det senast!! Men fy fasen.... Hälsan är ju typ det enda som betyder nåt i livet. ..ok,,,jag vill ju ha liiite mer i livet,,som räkost o pommespinnes. Men helt seriöst så är man ju ingenting när man mår så kasst. Man kan inte göra nånting utan bara väääänta och få liggsår i benen samtidigt. Det började i morse och som tur var kunde Lynn komma o hämta Summer, så att jag kunde få ha min toa ifred. Again....single mums utan nära familj,,HOW do u do it!!??? Jag kunde inte ens kolla på tv eller läsa bok , för det framkallade ännu mer illamående..blää En snabbtitt på FB kostade en xtra toatur. Men det var det givetvis värt. Att jag nu orkar sitta o blogga käns som ett rent under!! Kall ginger ale har väl sin verkan. En liten inflik bara! Alltså jag har aldrig varit ifrån Summer en hel dag och sen en hel natt. För det bestämdes att hon lika gärna kan sova över hos farmor eftersom Chay är och spelar match hela kvällen. MEN det jag ville säga var att jag ringde för ett par timmar sen och fick prata lite med Summer, OCH började STORGRINA!!??? Guuu vad jag saknar den lilla tjejen. Och att hon lät så stor som kunde helt tydlgt säga -HEJ MAMMA!!! har..ehh.. matat fiskar ..ehhh..och ...eeeehhh matat Chilo(hunden) me...eeehh Poppi......... Snacka om proud motherly moment!! Sen att hon inte hade mer tid för mej, för Pengu vad på Tv'n, gjorde ingenting!!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Amen din stackare!!!!!!!!!

Både maginfluensan och att vara utan summer.

Jag gör genast ordning ett paket med diverse saker i och skickar på posten till dig!!!! Jag gör det nu på dirren ;0)....Puss så hörs vi! Love ya...

2009-08-07 @ 13:21:50
Postat av: ullis

....bye the way my lovely sis..thanks to you...I LOVE LILY ALLEN!!!!

/Puss

2009-08-07 @ 14:17:37
Postat av: tessan

stackare, låter tufft, hoppas du mår bra nu och att ingen annan åkte påt! Kul att kunna följa dig men saknar bilduppdateringar. ta tag i det när du mår ok! Kramkram

2009-08-09 @ 21:19:47
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: ullis

jag undrar bara när det kommer lite bilder på bloggen....;D puss

2009-08-10 @ 08:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0