på bättre humör nu! ;)

he he,,,oj det var väldigt vad jag lät grinig i min förra blogg... Nu känner jag inte alls så,,,även om det inte direkt hent nåt sen senast. Förutom att Chay kom hem o sa att dom spelar match hemma nu på fredag kväll istället för lördag, så nu har vi en HEL HELG ledig ihop! Jippi! Det ska bli underbart!!! Can't wait! Har så smått börjat pott-träna Summer!! Hon var såå duktig som EN gång sa mamma mamma kissa kissa,,,när hon stod utan blöja. Tyvärr sa hon mamma-kissa typ efter hon kissat på golvet nästa gång. (efter att jag följt henne i 1h typ, och sen släppte blicken 3sec...hmm) Men jag har inte börjat stenhårt, utan mer så hon får vänja sej att sitta på toan. Imorn blir det lite shopping med Lynn.

Kommentarer
Postat av: Charre

Härligt att höra vännen. Du är såå duktig!! För det är man som hemmamamma med BARA ett barn!!! Men det är ingen som tänker på det inte. H till Italien idag och efter lång semester alla tre ska jag ta hand om A helt själv..shit. Jag fick anstränga mig lite faktiskt..



Miss u heaps. Nu är vi back in the city med internet och tel :)

puss puss. love u.

2009-08-04 @ 23:20:22
Postat av: ullis

Tja sis

Kollade in Charres kommentarer innan.; Hej förresten Charre, läget?? ;0)...och jag instämmer ...from idag har vi internet och telefon JIIIIPIIIEEE...och tre veckor kvar på semestern...JJJIPPIIIEE..puss sis hörs snart..

2009-08-05 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0