...julafton...va?

Kunde inte kännas mindre som julafton just nu. Jag ska snart iväg o JOBBA!! VA,,,det är ju ett skämt! Tycker IKEA om någon borde låta alla svenskar få en x-tra ledig dag idag.... Men men,,skulle nog iallaall bara fixat o städat inför imorgon. MEN,,,imorse gjorde vi knäck,,,som dock blev lite för lös...hmmm,svårt med tunn kastrull. Igår kväll bakde vi pepparkakor jag o Summer. Pepparkaksdeg inköpt på IKEA! oh yes! Dock tyckte Summer det var roligt i ca 5min efter att ha käkat upp det mesta.... Men dom blev bra! Vi gjorde älgar o blommor. Måste inskaffa lite mer formar till nästa år! Lussebullar gorde vi förra veckan. Så ujuj va julbakiga vi varit! Åter kommer med bilder. Ikväll ska vi ta några drinkar ute på verandan hos Niki med deras grannar. Det jag saknar är lukten av gran o hyacinter, mörker med alla ljus-stakar o kylan med eran SNÖ!! Så GOD JUL på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0