rensardag

Hela dagen igår höll jag på att städa och rensa ut vårat sk 3e rum. Dvs gäst/dator/skräp-rummet. ALLT hamnar här när man försöker städa upp övriga huset. Och äntligen fick jag superlust att göra det. (ärligt) Hade inköpt lite förvaringslådor att ha i skåp o under sängen. Vissa saker går så bra och fort, men sen kommer man till en del saker som man inte vet vad man ska göra med, och som man bara flyttar runt hela tiden från låda till en ny låda. TEX....gamla plånböcker!!! VAD gör man med dom??! Kan ju givetvis inte slänga min fina "Esprit" som jag fick i 25års present. Men sen även en hel o fin Roxyplånbok, som jag bara inte använder längre. Eller nyckelringar som man gillar,,,och såna nyckelband ni vet. Again...VAD gör man med sånt?! joooobbigt läge,,,men det fick bli en ANNAN liten box att ha i garderoben. Sen har jag 5000 kopior på foton på Summer som jag framkallat och tänkt skicka 100ggr,,,och endel har ju lyckats ta sej över jorden. Men sen resten... Kan ju inte sätta dom i nåt album, för dom har inget som helst sammanhang, och slänga foton går ju inte.. hmmm Anyway, rummet ser skitbra ut nu!! I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0