Vita blåbär?!

Jag tycker det är konstigt att blåbären här är VITA inuti... Dom man då köper i affären givetvis...för nån blåbärsskog finns inte runt hörnet direkt. Dom är stora och jättegoda men man får ingen blå tunga eller blåbärsfläckar. Jordgubbarna är ju då heller inte lika goda som i Sverige,,,men det vet ju alla stolta svenskar. Kanske för att dom odlar dom hydroponic (tror jag det heter..) Men det finns vissa ställen man KAN få tag på stora söta jord-odlade. Lite bilder från Stanthorpe när vi var uppe nyligen.

Kommentarer
Postat av: jullebulle! :D

2009-12-08 @ 19:40:04
Postat av: jullebulle :D

hej ! :D

gud vad sugen jag blev på jordgubbar asso! :)

och gud vad söt Summer är , vill till er!

gaaaah jag vill träffa er snart! :)

puss och kram jullllllebullllle :)



om du inte fattar / juliaborén :)) <3

2009-12-08 @ 19:41:50
Postat av: Ullis

Gud vad gott med gubbar...

sötissummer springer i landet ..so cute

håller med min dotter i inlägget ovan...VILL TRÄFFA ER SNART!

Love love to you

sis

2009-12-09 @ 13:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0