Wallander på Engelska...

...helt patetiskt! Blev eld o lågor när jag såg att Wallander med Kurt Wallander skulle ha seriepremiär på en vanlig kanal här i OZ. Satt uppkrupen i soffan med Chay och det börjar bra med svenska vyer och underbar svensk sommarnatur,,, Åååhhhh hemlängtan..!! Sen rullar Volvon in på en härlig svensk bongård och ut hoppar en man som jag inte direkt känner igen...hmmm,,, Sen när han öppnar munnen och säger. -Hi , I AM KURT WALLANER höll jag på att stendö!!!!!!!!!!! WHAT THE!!!??? VA? KEH? Va F-N é detta??!! Och sen pratar ALLA engelska-för alla ÄR engelska skådisar, MEN alla har behållt samma svenska namn och exakt samma miljöer. HELT jädra patetiskt! Jag kunde inte tro mina ögon! Det gick bara inte att se på. Sen säger han att han ska gå ut in the Rapes-field... VA?! Heter Raps Rapes???!! (det var om hon som bränner upp sej själv , och jag har läst boken.) Men jag pallade inte att se detta... SUCK!! T.o.m Chay tyckte det var som ett skämt! Japp, mkt besviken över det.....

Kommentarer
Postat av: mamma

Den har gått här med på engelska!!

Har väl sett den med blandade känlor.

2009-12-06 @ 18:03:13
Postat av: julius

Jag njuter av att läsa din blogg. Kr. Dad

2009-12-06 @ 18:14:22
Postat av: julius

Jag njuter av att läsa din blogg. Kr. Dad

2009-12-06 @ 18:16:00
Postat av: julius

Förlåt mig för den upprepade kommentarer, jag har inte så stor datorvana.Din g-la pappa.

2009-12-06 @ 18:20:25
Postat av: Ullis

Låter som en riktig höjdare...hahaha...Julklapparna är skickade till er nu..by the way...pussellipuss till dig darlingsis från bigsis

2009-12-06 @ 20:58:14
Postat av: Lotta

Vi gjorde precis som ni! Kröp upp i soffan och skulle mysa och titta på Wallanderserie... FY så dåligt det var...

2009-12-08 @ 16:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0