barn med jättlägg...

..Crap va vi har haft jet lag sen vi kommit hem. Har aldrig varit med på maken. Och då har jag ju ändå rest en hel del. Men detta tar priset. Summer somnade som en prinsessa första riktiga kvällen kl:19... tog tre sec, så sov hon som en stock. ...sweeeeeeet tänkte jag! Sen när jag o Chay skulle lägga oss strax efter 22 vaknar hon. ehh , ok, det är ju inte ovanligt. Men det som var ovanligare var att hon var ASPIGG! Till 04...yes,,FYRA på morgonen!! Hello!! Det GICK bara inte att få henne i säng. Och vad ska man göra? Provade allt!! Saken är ju den att jag förstod henne. Jag var inte speciellt trött heller, även om jag hellre ville försöka sova. Inatt samma visa. Somnade snabt och vaknar efter 22. Denna gång uppe till endast..02,,zzz. Jippi!! Jag var trött som tusan först men kunde sen absolut inte somna om och var tvungen att gå upp o läsa "Snabba cash" till 04.... great. Hela dygnet blir ju vridet och jag LIDER med dom som har insomnia. Så inatt hoppas jag på 2h förbättring igen. Otroligt vad kraven minskar i relativitet till vad man hade innan. Tog iallafall en sväng till IKEA idag (...japp, köttbullar till lunch) + en mängd andra möbelaffärer. Ute efter ny säng o köksbord mm. Ikväll spelar Chay en viktig match som jag ska se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh my god my sweet little sister!!!!!!!!!!!

Läste båda dina inlägg nyss och jösses vad jag lider med er. Lilla gumman...Jag hoppas verkligen att ni får sova inatt. Lilla trollungen sum får du väl pussa lite från mig när hon är pigg och glad...hihi..Bra att du tog en sväng till IKEA för att liksom komma lite i fas igen. Vi ska faktiskt dit snart.. Är i lägenheten nu och packar det sista. Vi kommer inte att ha internet på några veckor nu, och ingen hemtelefon...suck...men jag ska skriva lite till dig när jag är på jobbet ....Ska verkligen skaffa skype sen in höst...puss på er alla och önska chay lycka till med matchen...Nu måste jag fortsätta packa...puss pusss/Sis

2009-07-19 @ 12:51:05
Postat av: Iréne

Vilken tur att man inte vet innan hur jobbit det blir. Lilla Sum vet väl inte om hon är i Sverige eller Au.Hoppas ni snart kommer i takt med tiden!

önskar mamma

2009-07-19 @ 15:02:12
Postat av: majzan

hej lilla du, va kul att du bloggar så man blir lite uppdaterad, stackars er...som sagt i bland är det tur man inte vet....vad som komma skall, har jag berättat när linus kräktes i min ärm? jo då på väg till thailand,han höll ordentligt ut min ärm när han låg i knät, och kräktes i hela ärmen, yes va det luktade......pussa alla

2009-07-19 @ 17:13:04
Postat av: modern

Jag vill åxå säga hur KUL jag tyckte det var att ni var här. Nu när vi kommit hem från Sthlm o skärgården så ser man spår överallt där Sum har varit. En gubbe här, en ballong där, en puzzelbit, lite play doo intorkat i mattan och bollar överallt. Nu åker det upp på vinden tills ni kommer tillbaka. I morgon börjar slitet igen. Hälsa alla.

kram mamma

2009-07-19 @ 18:01:18
Postat av: Linda C

Hej!

Stackars dig!! Jag förstår verkligen att du inte åker själv med barn en gång till... Men nästa gång har Summer en egen stol och är lite äldre;)



Va kul för mig att få följa dig och familjen lite bättre, jag som inte har Facebook...kanske att jag skaffar det någon gång.



Elias är ju helt såld på Summer så jag ska visa honom lite bilder tills nästa gång vi ses.



Stora kramar från hela fam. Cupan

2009-07-20 @ 20:34:13
Postat av: Anna maria

Hum jag kanske skulle ha skrivit mitt inlägg här istället. Jag är såååå dålig på det här. Har i alla fall skrivit kommentar till ditt förra inlägg =)



Vad härligt att släkten är så duktig på att skriva kommentarer. Duktig släkt. hi hi.

Anna Mia



Hoppas ni kommer i fas med sovandet som sagt. Och jag tycker du var superduktig på resan! Puss igen.

2009-07-21 @ 13:32:45
Postat av: Ullis

Tja!

Det går inte att kommentera ditt senaste inlägg....

Men gud vad skönt att lilla sum har sovit och att ni börjar komma i fas igen...

Nu är vi snart klara på jobbet och packar ihop det sista idag. I morgon bär det av till Boda Borg och Spa och lite annat mysigt som vi ska göra tillsammans med våra arbetsledare...Stefan och Julia åkte på cup till Kalmar i morse och Linnéa är med Johanna i Linköping och shoppar. Hon har fått in sin första lön idag och du kan ju gissa om hon är stolt..;0)

Puss puss från sis

2009-07-23 @ 13:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0