en dag kvar i Sverige!

..och stressen sätter in. Suck! Fattar inte varför jag alltid ska bli så jäkla stissig och en ren biatch dagen innan jag ska resa. Det är ju inte som om jag aldrig rest förut. Borde vara såå van, men no. En sjuk inre stress att allt ska göras, alla ska hälsas på en gång till och sen packa. .hmmm.. Trots det fick jag en bra dag och for i 120km/h mellan kompisträff-härliga Carina o Anna- och lunchdate med gamla jobbarkompisen Evis inne i stan. Underbat att hinna ses! (fick dock lämna av en tjutande Summer med mormor, men det gick ju bra sen...) För trots allt sågs vi ju inte så mycket när vi bodde i Sverige iallafall. Det är härligt när man alltid vet vilka som är ens vänner för livet. Isterband!! En rad om denna underbara maträtt som både jag o Summer!!! bara löööve! Undrar vad tullen i OZ skulle säga om jag försökte smuggla in 20kg isterband....hehe Men nu har jag köpt med en tub räkost, pommespinnes, lite godis och min all time favvo --nöt cream---. I samma läckra förpackning som på -70 talet. Nehej, oj, Summer skulle vist i säng för ett tag sen,,, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0