regnar det i Sverige eller...

Ok, jag är väl inte den som borde längta efter sol o värme. Men sista dagen med min kära stora syster och familj var det planerat med glass i G.a Linköping, djurmatning i Valla o lite basketlir på korgarna på grannskolan. ...mmm...superkul då...regn regn regn.. Måste vara nån vädergud som inte vill att jag ska få för mycket flytta-hem-till-Sverige-längtan. Eller? För just nu funkar det! Det blev hänga inne efter maten-underbart gott dillkött av älskade mamma- och sen efter mycket snack en tur till Ikanohuset. Så fick man ju röra på sej lite iallafall. OCH ett par skor inköpta till både mej o Summer. Sjukt dåligt samvete för att jag inte köpt nåt till Chay, och hela tiden tänker att NU ska jag bara kolla på nåt till honom. MEN,,,så tycker jag att presenter till Summer är ju som present till honom ,,,och om jag är glad så är ju han glad. Or?!

Kommentarer
Postat av: ullis

Ja gott var det med dillkött och senare på kvällen klyftpotatis, kyckling och beasås. Lilla Sum var hur trött som helst men ändå glad som en liten solstråle.Hon är bara föööör sööööt så man dööör.

Vi hörs på tisdag kära sis,

Pusspuss/U

2009-07-11 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0