söndag morgon..

...och Summer sitter o kollar på "In he Night Garden" på tv. Nu har hon sovit flera nätter i rad uten att vakna. Helt underbart! Igår åkte jag med Lynn o Geof, Nikki, Greg o Sharnie till ett samhälle nedåt kusten ca 35min. Paradise Island och Hope Island. Japp,,,man hör ju på namnen hur det snobbigt det kan va. Stora lyxvillor utmed kanalerna och båter dyrare än en livsinkomst. Inte helt fel... Vi stannade i en park och Greg hade med sej fiskspön. Så vi fiskade upp en del firrar i solen. 4 att ta med hem till grillen. We put some "snags on the barbie" = grillade korv och tävlade om vem som skulle få nästa fisken. Med andra ord en trevlig familjedag ute. Synd att Chay inte var med och en kall sydanvind som gjorde att man behöll tröjan på. Idag söndag ska vi åka till Target och kolla in leksaksrean. Annars inga planer. Hämtar Chay från flyget ikväll 21:00.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej lovelydarling!

Hittade du något på leksaksrean?

Jag var nere på stan i lördags med Linnéa och konstaterade att det fanns en hel del på rean...i klädväg...jag köpte dom där blåa stretchjeansen som du också köpte (köpte ju svarta när vi var på stan, du vet, ihop med den där festtoppen i siden) Byxorna är verkligen grymma!!!!!!!!!!Sen är det väl inte så att jag kanske ska lägga så mycket pengar på kläder just nu när vi har lite till hemmet att köpa ...typ allt...vi har miljarder kartonger men inga hyllor och skåp att stoppa innehållet i...ehhh det kommer att bli några turer till IKEA...Me like...hehe...Tack igen mamma för att jag har råd att shoppa loss lite hihi...;0)

Nu sitter jag på jobbet och skriver lite för det verkar segt med att få telefon/internet hos oss.

På måndag har jag semester...skööönt ska det bli!

Puss och kram så hörs vi!

sis

2009-07-28 @ 16:12:48
Postat av: Anonym

Snags on the barbie....hehe Like that. puss darl

2009-08-04 @ 23:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0