Välkommen till min nya blogg!

Är hos min älskade syster och inser att jag kommer att sakna henne sjukt mycket......
Va
rför kan inte OZ ligga liiiite närmare Swe? Det suger verkligen.
Gått på stan i Norrköping halva dagen, och mina älsklingssyskonbarn Jullan o Linnéa är så härliga, och min lilla solstråle Summer tycker så myckt om dom.
Denna gång hann till och med jag köpa lite kläder till mej. Annars har det ju blivit minst 10 klänningar....skämtar inte,, till Summer, och inte så mycket till mej. Men nu inhandlades alltså ett par tajta jeansleggings...ehh,,,det trodda jag aldrig att jag skulle köpa. Lika dana som Julia 13år...hmmm.. Men shit va sköna o hello faktiskt snygga!! -and--höga i midjan---me like!!
Börjar få lite sistaminutenpanik och vill köpa så mycket nu på REAn som känns annat mot alla kläder hemma.
Men ehh,,,20kg,,är ju 20kg...

Nehej nu ska jag umgås!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Första titten på din blogg! Jättefin och jag tror att den kommer att utvecklas massor med foton och mer text framöver.

Jag kommer också att sakna dig massor och jag kan inte fatta att du ska åka hem nästa vecka. Du är ju liksom här nu!!!!!!!!!!!!!

Men i promise, vi kommer att komma till Australien too you...Love you always ever and ever my darling sis!!!!!Puss/Syster

2009-07-10 @ 19:58:36
Postat av: Anonym

Ja så var då bloggen med aussi mamman här. Ska bli spännande att följa! Kram och lycklig resa!

2009-07-11 @ 10:30:06
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: Jenny Henriksson

Coolt!!! Passar dig som handen i handsken tror jag!! :-) Synd att vi inte hann ses mer när var hemma. Hoppas din hals blivit bra i alla fall... Stor kram och ha en safe flight home!! Pussåkram Jenna

2009-07-11 @ 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0