..ve och klagan...

Så var det fredag och alla är glada att det är helg,,,utom jag. Jag känner mej så jädra sur för att Chay ska vara borta ännu en helg med fotbollen..suck. Det kommer bli 3v innan vi äter frukost ihop. Skitkul!! Fasen,,ibland känner jag mej som en singel-jädra-morsa. Jag saknar honom och vill att vi ska kunna ha lite familjetid ihop. Sen är jag så less på att göra ALLT med Summer 24/7. Ingen quality time bara massa q.u.a.n.t.i.t.y time hela tiden. Tjat tjat tjat,,,,-Nej Summer,,,-Vänta Summer,,, -Inte där summer...-Mamma kommer staaaaax... Turligt nog har Chays mamma som hjälper till ibland. OCh vist går jag till mammagrupper, men det är ju inte samma sak. Nu tänker säkert ni (särskilt om det är nån äldre,,,eller 5-barnspappa!?,.som läser detta),,,att jag gnäller så det står härliga till. Men tursamt nog är detta MIN blogg..hehe!!! Så jag fåååår göra det! Jag ska väl vara tacksam över att jag är hemma med mitt barn...eller?! Sorry ,,men jag känner inte så längre. Har aldrig önskat mej ett heltidsjobb som städare/diskare/tvättare/handlare. Och utan att få betalt dessutom!! Tur att jag inte är född på 1800-talet eller tidigare. Fast då hade jag nog rymt på nån båt till America... Anyway, livet går vidare och I'll be fine!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hi there!

Åh..kan du inte maila över lilla prinsessan lite så kan jag ta henne??!!Bara en stund?! Pliiiiis!!

Lilla du. Jag fattar att du saknar Chay när han inte är hemma. Hoppas bara att dessa tre veckor går fort nu..

Just nu är vi hos Anna och Jonas mfamilj på deras land ute vid Södra Finnö , i skärgården you know. Här är så himla fint. Vi satt vid bryggan igår och sen gick vi upp och grillade och åt så magen stod i fyra hörn. GOTT! Snart ska vi göra lunch. Vi typ tänker inte på något annat än mat..hehe..Puss puss från sis

2009-08-02 @ 12:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0