efter min 2a dag på IKEA

..oj oj oj så trött man kan va efter att ha börjat jobba. Det är ju löjligt! Jag jobbar ju inte ens heltid. Men idag käns det som nån?! stoppat bomull i huvet och mina fötter vill helst vila. Alltså guuu skor med STRUMPOR i har jag inte haft på mej sen vi flyttade hit. Ärligt!(..ja förutom nån timma här o där vid träning)(.men det vet nu ju ofta det varit..). Ärligt så undrar mina fötter va F-N jag håller på med. 10:30 start igår, efter en $1,50 hot brekkie, och det var mer personal på min sängavdelning som inte träffat ännu. En SUR KÄRRING nr1!!!! Seriöst,, Första timmarna var jag som ett ? och tänkte att jaha det här blir ju inte så kul.. Men sen på em hade hon väl smält en aning, så det var väl ok. Sållde lite sängar iallafall!! ;) Och dom andra verkar schyssta! Men nu är det så att IKAES julfest är nästa lördag. På GoldCoasl HQ hotel för er som vet. Och temat är HOLLYWOOD!! ...ehhh... Alla ska klä ut sej. Hmmm... Sånt låter ju askul,,,, MEN,,,jag känner ju inte så många direkr,,,,så jag vet inte ännu om jag ska gå. OCH please HELP! Enkla tips på utklädning tack!

Kommentarer
Postat av: mum

Stackars kajjo!

Klart du ska gå!!!!!Det bästa sättet att lära känna dina kompisar! Ett litet tips. ALLA sura käringar tycker om beröm och positiva kommentarer. Dom suger åt sig som läskpapper!!

Du fixar nog något bra i klädselväg!

kram mamma

2009-11-27 @ 11:58:04
Postat av: Ullis

Åhhh..my Glamoursister. Hollywoodtemat kan ju inte vara något problems för dig.....en fin röd uringad långklänning med lilla blingblingkuvertväskan och high heels eller något med paljetter...allt klär en skönhet. Puss puss från Ullis

2009-11-29 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0