friday 2morrow

Fredag imorn igen och vi ska till Stanthorpe över helgen där Chays syster Karen o Paul o Brooke bor. Det är mitt ute på vishan med äppelodlingar runt om. Ska bli härligt med en tur till landet. Lite jobbigt att det tar 3h dit bara. Såå,,jag var till IKEA och träffade min avdelningschef och fick kontrakt. Hon visade mej runt lite- vilket typ inte behövdes. Hello! Jag har ju varit där ett ANTAL ggr förut...hehe Men Karin som är svensk verkar hur gullig som helst, så det käns bra. Och ENDÅ frågade jag inte om man får rabatt där. Jag är ju värsta tönten, men jag kunde bara inte. Vad är det för fel på mej,,??! Klarar aldrig av att fråga om lön eller sånt. TÖNT säger jag bara..... Men jag ser fram emot att börja jobba. Dom tre första dagarna nästa vecka är upplärning/intruduktion etc. Jippi! Ärligt! Att få lära mej nåt nytt käns helt underbart. My brain is going to get a shock!!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jaa du, helt onödigt med rundvandring på IKEA..Man skulle ju kunna vakna upp mitt i natten, i en djupsömn, inte sovit på två dygn,kanske tom bakis, och ÄNDÅ kunna lokalisera sig snabbt inne på IKEA. Sa du det till Karin eller;0)

pusspuss

2009-11-12 @ 13:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0