...I stan bor en kille,,,,,som heter Kalle........

Åh va skön min lilla dotter är nu som tittar på "Kalles klätterträd" på dvd. Den fick hon av moster, och har legat i lådan ett tag, men så bara tog hon fram den o satte i dvd'n. Ja alltså dagens småbarn....va!? Hon är 2år o 3mån och kan utan problem ta fram en ny dvd och sätta in i dvd-spelaren och sen sätta på allt helt själv. Och så sätter hon alltid tillbaka den andra dvd'n i fodralet. ..ehh.. Guud vilka tekniska barn vi uppfostrar. Fasen,,,,Chays mamma kan inte ens göra det..!!! ;) Men viste ni att "Kalles klätterträd" är Sveriges internationellt mest sålda tecknade barnfilmserie!!! De ni!! Ifall ni ska va med i vem vill bli miljonär typ! Den är ju bara föör mysig!Filmsekvenserna är ju typ 10sek långa utan att nåt rör sej och Kalle får bla röda hund!! haha---dagens svininfluensa!! Liiiite annat än MickeMouseClubHOuse där allt går i 100km/h och man på gränsen får epelepsi av alla färger.... Nehej, nu ska vi iväg till Summers simskola. Den ligger bara 2km härifrån, men idag tar jag bilen. Fast jag skäms nästan. Men fasen...käns som det är så varm att gå i +34. Jag pallar det väl, men tycker synd om Summer att sitta i vagnen. + att det är uppförsbacke.....

Kommentarer
Postat av: Ullis

åhhhhhhhhh..me like Kalles klätterträd so much....man kan ju liksom fortfarande sjunga med i hela texten i introt..;0)

Barndomsminnen från Kyrkskolan...åhhhh...och mormor och morfar...åhhh.puss

2009-11-30 @ 09:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0