mer IKEA... ;)

Idag kl09 var det strax över +29... Meen DÅ satt jag inne på IKEA i lagom a/c för mer info. Andra dagen på mitt nya IKEA-liv! För det är så det käns just nu. Det käns såå himla bra och roligt och jag är super-exited! Allt käns så organiserat och ordnat och man känner sej så välkommen. Det är otroligt mycket bakom att bara stå o "sälja sängar" och det käns som om dom försöker göra det bästa för personalen. Sen att det är svenskt värmer sjukt mkt i hjärtat. Allt snack om att behålla det "Swedishness" i företaget och det unika i hela svenska konceptet gör att jag nästan spricker av stolthet. Såg en film om IKEAs beginning och höll på att börja grina. Småländska skogar och film utanför Bäckebols IKEA...buhuuu,,,snyft... Saknar er alla såå mycket!! Men här är jag iallafall så nära Sveige jag kan komma. Och 15% på maten (och möblerna....hehe) gör ju givetvis att vi kommer äta knäckebröd o hotdogs---ja dom har börjat sälja korv-- hela dagarna. mmmm Sen att det var +37 ute på dagen kände ju inte jag av, men Chay tyckte det var lite varmt att måla ute, och Summer var i poolen och inne i a/c hos farmor.

Kommentarer
Postat av: mum

Jag får väl köpa en svensk t-shirt åt dig.

Tänk att Sum vågar sitta på krokodilen. En bushman!

Om du kan skicka lite +grader hit sådär en 15 st så skulle alla må bättre.

kram från det svenska landet.

2009-11-17 @ 16:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0