..chips..?!

..i min längtan efter jordnötsringar...!!!...finner jag mej själv med skeden i jordnöts-smöret....mmmmmmmmmm. Smakar ju typ samma, fast det är ju inte lika frasigt, och så mår jag typ lite illa nu... Tänk om nån vettig människa kunde öppna en Scandinavisk mat-shop här! Jo,,,alltså, det kanske jag skulle kunna göra om jag nu var lite mer företagsam, och överhuve taget ville ha min egen busines. Men nej, inte min grej. Fast jag skulle kunna bidra med många förslag. Ok, bara en sån sak att dom inte har jordnötsringar eller dillchips. MEN nu har dom test-chips-påsar med 4 nya olika smaker som man ska rösta på (på chips alltså): smörpoppcorn,,, nattkebab,,,. Caesar sallad,,och nån töntig ny BBQ. Hmmm, återkommer om vem som vinner. Idag har Summer lekt med sin kompis Mac i lilla poolen ute på verandan. Runt 30 idag så det kanske blir ett dopp i stora poolen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0