lite Summer

Tisdag redan...har jag ens varit i Noosa...!? Jo, det var en supernice och behövlig helg. Och eftersom det bara ligger 2h härifrån kan man ju faktiskt åka dit lite oftare. Intressant när vi kom hem till Summer. Hon ville knapt titta åt mitt håll...ehh. Inget -ohh mamma mamma springa-och-slänga-sej-i-min-famn-för jag har saknat dej så mycket... inte. Pappa gick bra..?!..?? Och Ninni o poppi är ju dom bästa. Alltså jag är ju glad över att det är så MEn... Själv törstade jag ihjäl mej efter hennes kramar o pussar, men ville inte tvinga mej på henne, utan väntade tills hon kom själv, även om det sved pyttelite i hjärtat. Någon mamma som känner igen detta!? Kan väl dock tillägga att hon varit som en igel på mej måndag o tisdag. Lilla kråkan... På simningen vill Summer inte längre doppa huvudet under vattnet. Det har gått så bra so far, men nu vill hon inte få vatten i ögonen. uj uj Bara så där helt plötsligt! Annars äälskar hon att bada i pool iallafall, så jag hoppas hon vänjer sej igen. Badsesongen är ju här!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhh...jag vet hur det skär i hjärtat när mamma inte duger utan bara pappa... Men i helgen ska jag ta igen det för då är det bara jag och Noel fredagkväll till söndag!! Henrik har grabbhelg och vi ska sova hos kompisar. Antar att det är ok om vi dyker upp? KRAM!

2009-10-20 @ 08:44:51
Postat av: Anna

E inte det, det klassiska att de små grynen ska "straffa" mamma på ngt sätt för att hon varit borta. Fast det kompenserade hon ju sedan på mån o tis.Kram kram

2009-10-20 @ 13:36:05
Postat av: Jenna

Jag känner mycket väl igen beteendet! Albin brukar börja tjuta när jag kommer till dagis (oftare än att han blir glad) just för att jag kommer och ska hämta honom... Jättekul att komma då...

2009-10-22 @ 12:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0