lite tid..

oj oj,,,värst vad långt det är mellan varven nu... Så fort man börjar jobba lite så krymper tiden drastiskt till allt annat. Jobbade tre hela dar förra veckan inkl söndag, och var så trött igår(måndag) att jag trodde jag måste jobbat en 80h vecka,,,,... Sen kom jag ju på att det har jag ju faktiskt oxå gjort. Det är ju inte dirket så att på dagarna jag inte jobbar kan ligga o softa på soffan. (mmm,,vem kan det..I know my friends!!) Men alla boooorde ha en liten egen hustomte som städade,handlade o tvättade när man är borta! Men det är väl förståss bara jag som tänkt på!? ...hmmm..borde kunna träna upp Summer snart... Hon älskar ju att hjälpa till. Om man tänker på att elitgymnastena i Ryssland säker tränar 6h/dan vid 3års ålder borde Sum va tacksam åt lite dammning. För just nu kunde det inte vara mer tvärtom. Hon älskar nämligen havregryn. Utan nåt till...bara löst i en kopp. Yes! Det vill hon mumsa på framför tv'n. Sen får myrorna och alla invånare i heltäckningsmattan middag oxå....suck... Nångång när vi får råd ska mattan ut och nåt fint trägolv in!!!

Kommentarer
Postat av: mum

...det är ju tur att du är djurvän.

2009-10-06 @ 09:39:24
Postat av: Linda Cupan

Va kul att du fått ett jobb :) Låter som ett drömjobb dessutom, att vara på en sådan underbar plats på jorden (som jag tror att det är) och njuta av det fina vädret, underbara naturen och förhoppningsvis trevliga människor. Jag hoppas jag får uppleva det någon gång...ska bara övertala Micke först att småkryp och ormar inte är så farliga. Myror borde han klara av ;)

Hälsa resten av familjen!!

Kramar Linda

2009-10-07 @ 22:45:23
Postat av: tessan

http://www.bonds.com.au/bumpsandbaby/pages/BabySearch/09/default.aspx hittade något som skulle passa er! Kram

2009-10-08 @ 08:21:51
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0