mitt nya liv som handbolls-spelare.

Och som gammal--ehh,,vadå dumt uttryck, jag är ju pur-ung,,but anyway,,-- basketspelare så måste jag ju först säga att basket kommer ju alltid att vara sport nr1! Ifall nån nu undrar. MEN,,,,,nu är det så här att det finns ett handbollslag här i Brisbane. Och då menar jag ETT!! Ett enda lag. Så ingen liga direkt... Alltså folk vet inte vad jag pratar om när jag nämner "handball". -aha...yes I know,,sånt man spelar på rasten i en ruta!! ..ehhh!? NO European Handball!! ...-oh,,no,,never heard of,,! Anyway, (ok,,alltså jag tycker hela allt detta bara är föör gulligt.), så visar det sej att en svensk tjej Marie som jag träffat här blev meddragen av en arbetskompis till träning bara för att hon VISTE vad hanboll var för nåt. Och sen behöver dom spelare, så 'ta'ta...där kommer jag in! Jag menar,,man har ju spenderat ett antal timmar framför tv'n under handbollsEM o VM!!! + att liiite bollkänsla ändå sitter kvar i kroppen. Det söta är att 8 spelare i laget JAG nu spelar i ska till VM i Kina i Nov....HALLÅ,, VVVVMMMMMMM! Tjohooo,,,JAG tränar med VM-spelare. Hello!! OCH ni får om ni vill använda mitt namn nu i skrytsamt skvaller om ni vill!! -Min BÄSTA,,,(även för er som inte känner mej så bra så är det ok i denna fras..) kompis Karro tränar med VMspelare!! WOW-faktorn på den då!! Ok! Sen att jag knapt kan lyfta mina ben idag och att min högra axel undrar vad F-N jag gjort + att hela min kropp allmänt bara vill lägga sej o vila,,,,ja,,,det behöver ni ju inte nämna!! Träning i mornkväll igen! För vi tänar 2hela gånger/vecka + match ---mot sej själva!!!---på söndagar! Det är aldrig försent att börja med nåt nytt! ...OS nästa--here I come!!

Kommentarer
Postat av: mum

Härligt!!!!KUL!! Du vet vad morfar sa?! Träningsvärk visar bara att det är finns liv i musklerna.No mercy, Kram

2009-10-27 @ 08:48:38
Postat av: Ullis

Alltså...okej, jag faller för detta direkt!!!! Hör bara;

"- Alltså, min syrra BOR ju i Australien nu och , ja, som ni vet så har hon ju alltid varit sportintresserad, och nu ska hon spela lite VM snart också...Inget märkvärdigt, men hon är ju MIIIIIIIIN syrra by the way...jag KAN fixa autografer om ni vill alltså...Intresserad? Någon?"

Puss sis...I love you! Det kommer att gå kanon!

2009-10-27 @ 08:58:36
Postat av: Ullis

..och alltså...det roliga ÄÄÄÄR ju att det verkligen är just handbollvi snackar om....jag dööööööör vad kul!

Jag kommer troget att sitta och kolla på Eurosport i hopp om att få se dig!

Pussar i massor från en stolt syster!

2009-10-27 @ 09:01:11
Postat av: Julius

Great,kanon,hållar tummarna för laget:daddy

2009-10-27 @ 09:51:15
Postat av: Lotta

Ja, jag vill ha en autograf!!

2009-10-27 @ 17:54:32
Postat av: ullis

...ehhh...hur stort ungefär ska vi göra det här? Jag har verkligen pratat med ALLA om det och folk liksom bara ler och ber mig önska dig lycka till...alltså fattar inte folk storheten i detta eller? ;0)

Puss

2009-10-28 @ 11:15:09
Postat av: Tessa

Faan vad grymt Carro!! Kommer absolut sitta bänkad framför tv.

kramiz

2009-11-03 @ 10:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0