Noosa nästa!!

hej o hå va varmt det är nu då. Kan säga att tvätten torkar på rekordtid där ute. Det är +30, nästan ingen fuktighet och det blåser varmt. Som i ett torkrum faktiskt! Efter simskolan imorse, gick jag hem i badkläderna, (...ja alltså, jag har badshorts o "baddräkts-topp" --yes Charre,,I löööve it!), och sen tryckte jag o Summer ned oss i världens minsta barn-pool. Tur att jag är sååå liten o smidig! Men ärligt så brände jag mej nästan på vattnet (som kom ut först) ur slangen som legat i solen. I em när Chay kommer hem blir det nog en tur till Nikki med stora poolen. Både jag o Chay har varit såå trötta lately. Chay har ju varit magsjuk, så det kan man ju förstå. Men jag med! Vist att jag jobbar lite nu, och sjön suger ju...eller?? Suger musten ur en säger jag bara! Vi kan knapt hålla ögonen öppna efter 21-tiden....mmmm... MEN imorn ska jag o Chay åka till Nossa efter lunch och sova två nätter på hotell uten Summer! WOW,, Thoho,,jipii och huray!!! Förstår ni att jag är liite exited!? Vi har aldrig varit borta så från Summer. Dock kommer vi väl sova mesta tiden, men guuu vad jag ser fram emot frukost på café och sen dra ner på standen UTAN att behöva ---packa blöjor,,,snacks,,vattenflaska,,xtrakläder,,lunch frukt,,sulky,,solhatt,,leksaker,,mer blöjor,,och sen 50min senare var vi iväg...puh...-- Trevlig helg på er så åtekommer jag utvilad!

Kommentarer
Postat av: tessan

oh my god, that made me sooo avis. We love Nooosa, big time! Hoppas ni får en underbar helg, med massa mys! Hade bäst! Kram tessan

2009-10-15 @ 08:08:24
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: Linda Cupan

Va härligt det låter!!! Jag längtar så efter sol och värme, det är inte så skönt i Svedala just nu.

Ta hand om varandra i helgen, det är underbart med barn, men ibland är det underbart att vara ifrån dem ;)

Vi försökte lämna Melwin igår och bara vara med dem stora barnen...slutade med att jag blev hämtad efter han skrikit i 2 timmar...hoppas det ändrar sig vartefter.

Stora kramar

2009-10-16 @ 14:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0