Vart är regnet??...keh....

...jag säger bara det! Vart fasen är den lovade stormen med massa regn som skulle komma i em....??? Nu har vi kämpat hela fm med att sprida ut massa ny jord med typ höns-skit i,,,mmm,,luktar ej gott + andra vitaminer o grejer på våran suppose-to-be gräsmatta. Men det är ju fortf asvarmt ute o inte ett jädra moln på himlen...HELLO!! Jag har nog aldrig önskat regn så mycket.....;) Igår var vi till Wet'n Wild dom är ett stort vattenland ca 35min härifrån. Vi har köpt årskort på 3 olika parker, (-SeaWorld o MovieWorld) så vi åkte bara dit en sväng på em med Ninni o Pop. Summer tyckte det var jättekul att åka i knät på Chay i en stor badring runt i en "kanal". Nu har jag dammsugit o moppat...puh...men det måste ju oxå göras ibland.. Och eftersom Summer stortjuter så fort hon ser dammsugaren får jag passa på när hon är en sväng hos Ninni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0