sick....

...urk o stön. Så fick jag den jädra förkylningen oxå. Ett tryck i huvudet o öronen så man tror den ska sprängas, o näsan är överfull med snor,,,vilket givetvis resulterar i 400 näsdukar som ligger fint spridda överallt. Chay o Summer har haft den över en vecka nu, så jag vet väl vad jag har att vänta mej...... MEN DET kan ju influensan tro det!!! But NO!! Jag tänker inte va sjuk länge..... Trycker nu i mej vitlök o apelsiner, cold and flue-tablets---mmmmm allt sånt finns ju i mängder här..haha, dricker helande drycker och te, och ska koka tomat/lentil soup. Jag SKA bli frisk till helgen! För på söndag ska jag jobba!! hihi Återkommer mer om det, men nu ska jag gå o leta upp en ny toarulle,,(till snytning alltså..)

Kommentarer
Postat av: mum

Min stackars lilla gumma!! Men det hade ju varit konstigt om din näsa inte skulle ha reagerat på alla bacillusker runt omkring dig!

2009-09-10 @ 10:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0