hur besatt av choklad kan en 2 1/2 åring vara?!!

....ja jag vet. Nu är det en v sen det var påsk. Fast vi har fortf 10kg choklad kvar i form av harar o påskägg.
Det är ju sånt man ger här. Inga härliga påskägg med lösgodis i...

Men guu Summer kan ju bli så besatt av saker.
Hon fick en mjukispåskhare med ett chokladägg av faster Nikki på morgonen. Haren var sådär kul,,,tyckte Summer,,,men ägget!!! WOW!!  så fick hon ju smaka det på en gång o sen fick blev hon som besatt av sitt ägg.
-Ska vi lägga ägget i kylen nu o äta lite frukost? (förståndiga mamman)(men tydligen på en helt annan planet en Sum..)
-NEJ....it's mine!
-Men Summ..
-NEJ IT'S MIIINE!! IT's MIIIIIIINE!!!!!

-Men vi kan väl lägga det i en box. (tänk även på att det är fortf +25,och inte såå kul med choklad överallt)
Då förvandlas Summer till Gollum---hette han så,,i Lord of the Rings... Han med helt besatta ögon,,,och skriker..
- I NEED IT ,,I NEED IT... I NEEEEEEEED IT!!!!!!

Ehhh..märks det att mitt stackars barn inte får så mycket godis eller??

Det underbara var att jag på posten fick min lilla dos i form av Nötcreme, gröna grodor, käck o colaflaskor.
TACK snälla mor  o syster!! Love you both!

Kommentarer
Postat av: Julius

Kunde inte låta bli att skratta när jag läste din berättelse om Summer, jag såg henne framför mig.Tack för den referatet, det är ingen dålig början på dagen, att börja med ett leende, kl är 7,30 just nu.

Kram till Er alla Dady

2010-04-09 @ 07:40:09
Postat av: Lotta

Ha ha, underbara Summer!!! Noel däremot tycker inte om choklad och det känns ju faktiskt ganska bra. Han har kanske ätit 10 godisbitar i sitt liv uppdelat på två 3-årskalas och är inte överförtjust... Skönt tycker jag! Han vill bara ha popcorn... Massa stora kramar från Lotta som just nu är på jobbet!

2010-04-09 @ 10:31:49
Postat av: mamma

Of couse she NEED it!!

mormor förstår!

2010-04-09 @ 11:58:25
Postat av: Jenna

Sunt!! :D

2010-04-10 @ 10:47:12
Postat av: Ullis

Mmmmm...nice med candy..och klart att gullesummer needs it!!!Pussar i massor till er!

2010-04-10 @ 14:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0