19v mage




Här är den magen! Sprattlar på som en fisk där inne.
Börjat känna mer småvärkar som sträcker nere i. Antar att det ska göras mera plats. Fattar inte att jag nu har gått halva tiden. Och REDAN har 2a syskonsyndromet börjat. Stackars liten. Detta är det första magkortet. På Summer tog vi varge vecka från v9..... Och jag skrev upp varge vecka alla åkommor och hur jag mådde i en fin bok. Denna gång inte ett ord nerprintat... Eller...JO,,,min blogg måste ju räknas väl!!!! Kom just på det. Härligt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är såååå himla konstigt att det bor en därinne!!!!!

2010-08-03 @ 08:24:40
Postat av: Pappa

Jag är övertygad om att GUD är en KVINNA. KRAMAR till Er alla 4.

2010-08-03 @ 14:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0