liten lillasyster på väg

Jaha, så då vet man vad det är då! Wow!! En liten tjej till. Guu va härligt!! Och så kan man ju kalla oss Chayerna Hews...hehe. Får väl inskaffa några manliga guldfiskar för att väga upp. När vi väntade Summer ville vi inte veta vad hon var för kön. Då hörde jag även att inte alla sköterskor/barnmorskor ville avslöja ens om man frågade!? Är det så i Sverige fortf?! Eller är det mer storstads-syndrom??(att man kollar alltså) För vist hör man ju att det kan slå fel, och dom vill inte lova nåt etc. Här verkar alla ta reda på vad det är, och igår på ultraljudet sa hon att det var ingen tvekan. Och jag såg ju själv. Inte baara att det inte fanns ett "3e" ben, utan även andra kvinliga partier så att säga. Men knoddelisa vägrade ligga stilla så länge och ville mest visa rygg o rumpa till. Så inga ansikts"bilder". Men alla mått var ok, och allt såg bra ut!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det bara såååååå himla mysigt,Nu börjar man ju fatta att det är någon.

Tjej!?! jamen det är vi ju bäst på!!!!!!!!!!!!

Ta hand om er nu!!

2010-08-11 @ 09:08:33
Postat av: Pappa

Jag "Visste det" kände på mig, fö. jag intämmer allt vad mamma skrivit. Kram- pappa.

2010-08-12 @ 16:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0