Prinsessan summer bakar..

...jo vist är det jättekul att baka med sin älskade 3åring! Men oxå bara liiiiiiiiiiiite jobbigt. Får man tycka det!? Eller alltså, mer för att denna gång kände jag mej liiiite stressad och började få ont i ryggen redan efter 2min knådande...och man ska knåda 10min!!..puh... Summer vill ju bara hjälpa, gumman lilla,,,,och smaka på allt 100ggr. .....-is this yummie??-is this yukkie?? -is this yummie??-is this yukkie .................. Mjöl tycker hon är skitgott, och att hon inte fick superont av all deg hon smög i sej...
När vi bakar goda smetar till muffins och sånt blir hon helt jädra obsessed och drar ner fingret o slevar up in i munnen så jag kan bli tokig. Men hon ger sej inte,,,hon kan inte låta bli eller vänta 1min,,,, :) Lilla stumpeluntan!!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Gud va jag skrattade när jag läste, såg framför mig SUMMER. Kram

2010-08-28 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0