Skrutt har halsfluss...

...för första gången!! Och jag kommer inte få -årets-bästa-mamma-pris direkt. Har trott att det bara var en vanlig förkylning med lite hosta som hon dragits med ett tag. Stackars unge. Så jädra svenskt att inte gå till doktorn?! Och jag var nära att bara köpa nån vanlig hostmedecin. Men här i Australien tycker jag alla springer till doktorn så fort dom själva eller barnen får över 38 i temp typ. Eller om dom får kräkinfluensa i 3h,,,ujuj,,,måste till doktorn. ---Men va f-n ska DOM göra åt det?! En kille på jobbet (...visserligen tysk...),, ringde (jag satt o hörde,,och även ifrågasatte..) och beställde HEMBESÖK av doktorn till sin 2åring som hade haft över38,5 hela morgonen.....ehhhh...?!?!?!? Anyway, Detta är första gången Summer käkar antibiotica oxå. Fösta "riktiga" sjukan!! Så jag ska väl vara tacksam för det. Hon blir ju ändå 3 på lördag.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas Summer mår bättre snart... Och du, man behöver inte gå till doktorn för minsta lilla - tycker att alla går till doktorn lite väl ofta här i Oz. Alternative medicine (homoepathy) fungerar bra för mig o min familj :-)

2010-08-23 @ 06:50:24
URL: http://swedishcornerdownunder.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Stackars lilla Skrutt!!! Hoppas "meducinen" hjälper!

2010-08-23 @ 12:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0