v40...och fortfarande i förnekelse....

Jaha så var man inne i v40. 3dar kvar typ,,, Eller 1dag,,,eller 2v...?! Who knows?! Kanske borde jag "packa väskan". Tycker det låter så filmatiserat. ..Ähh,,,jag hinner väl när jag börjar få värkar. Känner mej sjukt oförberädd och har lixom inte velat förbereda mej denna gång.
Fått låna "just-have-to-read"-books från kompisar som skulle underlätta förlossningen såå mycket. Öppnade den och började nästan grina bara av att se bilderna. VILL INTE SE, VETA, TÄNKA på förlossningen. Vill bara in ---göra det man måste och sen ut! Hej epidural och lustgas..det är allt jag vet jag vill! Men jag kan fortf inte fatta att jag SKA gå igenom det. Nejmen det blir nog bra med det. Hej o hå!! Vadå!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0