om-möblering

Började morgonen med att städa Summers rum. Så där grundligt o ränsa lite som man gör typ...ehh..inte för ofta. Så fick jag för mej mitt upp i allt att jag ville möblera om oxå. Stånk o stön o runt med sängen o fram o tillbaka med jordens tungaste lilla byrå. När allt är kaos kom jag på att -shit...måste ringa o kolla tiden till doktorn idag. Och vist hade jag fel. Trodde att jag skulle vara där 10:30 men nej då 9:00!! Då var klockan 8:50...ehhh... -Hold on,,I will be there in 15... Fick skynda på Summer----vilket är helt OMÖJLIGT!!! morr... Allt var ok med min axel. Lite mer träning bara. Jasså!! Jaha,,,men jag som har så starka o muskulösa axlar...fattar ingenting!? Kom sen hem till ett liknande krigsdrabbad zoon och fick sätta fart att få iordning på allt. Summer vägrade sova middag trots rödglansiga ögon. Och eftersom hon har blivit förkyld och hon o jag ska bort till kompisar ikväll kände jag att hon var "tvungen" till en siesta. Så jag tog med henne i bilen en sväng o efter 10min stensov hon. Förlåt moder jord....

Kommentarer
Postat av: tessan

Bästa knepet, funkar alltid! Lite svårare så här års med alla kläder här hemma i ice fucking cold Sweden. Men det är det värt många gånger, för visst är det så att vill vi vill inte dom och tvärt om. Klaffar aldrig med siesta när man själv känner att man verkligen skulle behöva en. Hade bra kram kram

2010-02-11 @ 21:59:50
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0