it-stress......

...ok, jag är den första att säga att internet är den bästa uppfinningen som finns. ....-ja,,då efter platt-tången givetvis...- Utan internet/email/CHATT hade jag haft hemlängtan var o varannan dag. MEN,,,va fan... ibland stressar den ihjäl mej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAg vill hinna läsa min hotmail, blogga, läsa andras bloggar, facebooka, chatta, maila mina vänner. Och för att inte tala om den hybris jag får varge gång vi ska lägga in foton...... Helt sjukt! Cybervärlden har tagit över.....haha Summer får bara äta fastfood, hon har inte badat på 2v eller haft rena kläder sen julas.... Hmmm,,när jag tänker efter har jag inte sett henne sen i lördags heller,,,,men hon är nog här nånstans!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0