ont i axel

hej o hå,,,oj vad tiden går på...!! Hinner ju knapt blogga. Fattar inte att 25h/v käns som 50h...??!! ehh jag vet. Det låter ju inte mycket med 25h, men jag tycker ändå inte att det blir nån tid över. Värsta IKEA-karriärskvinnan...som Chay säger...haha!! eller Eiakeia som Summer säger! Men jag tror inte att det går nån nöd på henne som är i poolen hela dagen med med farmor. mmmm stackars unge... +36 idag,,mmm,,, T.o.m lite för varmt för mej. Har fått ont i en axel efter att ha hängt upp en skylt på jobbet och drog snett över huvet o krångla. Anyway så tänkte jag väl inte mer på det då, men sen har det blivit sämre över helgen och idag var jag då tvungen att göra en skriftlig skaderapport på jobbet och uj uj så noga med allt sånt. Måste direkt till deras sjukgymnast imorn o kolla. Tycker det käns lite smått pinsamt,,,,men ack nej, allt sånt är suuuperviktigt att anmäla direkt tydligen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas sjukgymnasten kan hjälpa dig till snar bättring!!!!Bra att du gick det är inte pinsamt att ta hand om sig!!!!

kram

2010-01-18 @ 14:20:17
Postat av: Julius

Krya på dig snart; Dady

2010-01-18 @ 15:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0