jädra foglossningsont...

...fän va less jag blir på att jag får så ont i svanskotan o neråt. Ja,,,ni som varit gravida vet väl vad jag pratar om. Och har ni några tips så PLEASE dela med er.
Det är jobbigt på jobbet efresom vi går o står upp hela tiden och för att inte tala om efter att bädda alla jädra sängar....
Här blir det mer--my lower back hurts,,,för jag hittar ingen bra översättning på foglossning,,och helt sjukt verkar inte många riktigt fatta vad jag pratar om.
Ok lyssna på detta:'
När jag var hos den "vanliga" doktorn och sköterskan tog blodprov frågar hon hur jag mådde. (detta är typ ca7v sen). Jag försökte förklara vart jag hade ont och undrade vad det kallas på engelska. Då svarar denna hel-Australienska lantmorsa med bred gov dialekt....-We just call it PAIN honey!  (typ va fän klagar JAG på

Urk,,lite orolig att det ska bli sämre så jag får svårt att jobba...

Kommentarer
Postat av: Pappa

K. Du ska veta att jag TÄNKER på Dig o följer allt som händer med Dig, även om jag inte ringer eller kommenterar varje steg du tar. KRAM på ER ALLA-MORFAR o Pappa DIN.

2010-07-27 @ 21:25:01
Postat av: mamma

Tycker att du är duktig som kämpar på trots att du har ont!!!!Kram mama

2010-07-27 @ 22:17:26
Postat av: Pernilla

Hej Karro,

Jag gick till kiropraktorn under båda mina graviditeter. Det hjälpte otroligt mycket... Hos doktorn sade de bara ' det går över...'eller 'ta en tablett'... Mitt tips till dig är adjustments hos kiropraktorn. Finns en toppenbra nära Hyperdomen, men tror det finns en närmare dig, typ i Springwood.

Hoppas det lättar!

Kram från Loganholme :-)

2010-07-29 @ 12:02:15
Postat av: martina

hey k,

hade superont andra gången. kunde typ ta mig till dagis för att lämna s en stund och sedan inte gå mer resten av dagen. så spara på krafterna. provade akupunktur vilket hjälpte iaf några timmar de sista veckorna. vet inte hur mkt tillgång till det som finns i OZ men hittar du så prova. kr/m

2010-08-01 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0