på ikea


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej vännen ! jag vet inte heller vad jag ska göra när jag blir stor !!!!!!!! känner igen mig exakt i det du skriver....svårt det där ! suck livet är inte lätt ;) Tag hand om dej o njut av att du fått komplimanger ang avd chef oavsett vad du väljer, lyssna till hjärtat =) kram kram

2010-03-22 @ 14:01:17
Postat av: Sis

Hej darling sis!

Helt seriöst syster, det är inte så svårt. OM ni klarar er ekonomiskt på att du inte behöver jobba fullt så ska du inte göra det. OM du trivs att "bara" jobba på sängavdelningen och kan tänka dig att göra det ett par år - gör det. Vad är en "fin titel" och sömnlösa nätter gällande deadlines och ansvar mot att kunna komma hem efter jobbet och bara släppa allt för att kunna vara med sin familj?! Se på din syster ;0)....läste ju 4 år på universiteter när jag var 35 år,...och nu KAN man ju faktiskt jobba lite mer och göra annat..för sitt egos skull...nu när barnen är så stora som 17 och 14... För är det något jag håller med dig om så är det att tiden går fort när barnen är små. Fram till skolåldern och lite till så ansåg jag att det var mig priviligerat att "bara" kunna få jobba 60-75%. Du kommer att bli erbjuden chefsjobbet på IKEA om 10 år också, det är jag helt säker på....Tänk på att tex ha tid att måla och vara kreativ, såsom du vill och säkert mår bra av för ditt egos skull, kommer att bortprioriteras ju mer du jobbar.

Du och din familj betyder ALLT!

Älskar dig massor!

Gå på magkänsla, tänk inte så mycket

Allt kommer att bli skitbra!Lovar dig!

Puss

2010-03-22 @ 15:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0