kanske gavid-diabetes....

....gulp säger jag bara!
Va f-n är det frågan om. Dom ringde från sjukhuset och sa att mitt första blodtest för socker var för högt. Så nu måste jag in imorn igen och ta ett nytt. Inte äta nåt efter 20 ikväll, sen ingen frukost och sen kl08 imorn bitti får jag en äcklig sockerdrink och sen vänta i 2 1/2h på nytt test. SKITKUL!!! Shit tänk om jag har gravid-diabetes!!? Jag vet att det inte är heelt ovanligt, MEN för mej käns det just nu som bara superfeta superonyttiga personer får det...buhuuu. Och jag känner mej inte så onyttig. Usch,,,ja vi får väl vänta o se först va det andra provet visar....suck .... :( Not fun!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ville önska dig en fin vecka! :)

2010-10-11 @ 05:57:44
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0