Pirat-Summer



Idag var vi på piratkalas!
Eftersom det är så många mammor hemma här med sina barn, del eller heltid, uppstår ofta lekträffar hemma hos någon eller i nån park. Och även små kalas på dagarna. Summer tyckte det var jättekul att klä ut sej, tills vi kom dit. Då åkte det mesta av. Men ett kort han jag ju ta!;)
Och det roliga var att utan att jag sa nåt började Summer säga -aaaargggg,,,Im a pirate! aaarghhh.
Det är då jag inser hur lite jag vet om hur mycket Summer vet och förstår. Det är så mycket i deras lilla härliga hjärna och jag slutar aldrig att förundras när det kommer ut i ord!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mormor blev iallafall jätterädd. Törs vi komma när ni har pirater Downunder??????

2010-09-13 @ 11:55:41
Postat av: sis

cute!

Puss!

2010-09-14 @ 08:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0