..längtar..

till Sverige..
Har just tittat på "Lotta på bråkmakaregatan" o kunde inte låta bli att grina lite..
Guu allt är ju så fint o härligt i Sverige på sommaren. O man vill ju bara kliva in i filmen o sätta sej o fika med tant Berg. Alla fina gamla trähus o härliga trädgårdar....;(...åhh vad jag saknar det just nu.

Sen om jag grina för att Summer var uppe halva natten och sen kissade ner hela sängen och sen lyckades Majas blöja oxå läcka kiss i säng....What are the odds!!?....ja det vet jag inte.
Men ögonen svider och jag tror inte jag kommer orka ta mej ur min pyjamas idag. Tur att det är lördag o Chay är hemma. Han är ju inte heller piggelin,,,men då är man iallafall två.

Nehej,,,nu ska vi fika på en trippelexpresso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0