..nån som missade dramat...

Tur att jag har min real Aussie snakehunterhusband!!


...på Kallista Rd!!
En liten trädorm kröp in i vår bil o ville inte komma ut!! :) Chay såg huvet sticka fram under motorhuven när han var ute i trädgården, så han ringde pappa Geoff som kom över.
Men rackarn tog sin tid innan han smet ut.
Jag är ju inte direkt rädd för ormar, men är glad att dom såg den komma ut. Annars hade man ju undrat om den var kvar,,,,,och då vet jag inte om jag haft lust att köra bilen på ett tag.
Ingen giftig orm kan jag påpeka!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

OMG!!! Precis sånt jag gillar att läsa om... Hjälp, nu har jag ont i fötterna... Puss och kram!

2011-04-26 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0