Låt mej presentera Liatorp o Börje!

...mmmm,,,nu har vi äntligen inskaffat ett nytt köksbord o stolar. Behöver jag skriva att det är från Ikea....
Har dock liiite ångest över att jag inte vet vad jag tycker om det.?! Fast vi behövde ett mindre o runt o utdragsbart,,så det finns verkligen inget annat. Men jag vet bara inte.. Tycker det är helt ok o typ fint, fast jag lööövar det inte. Och det käns lite trist att inte göra det... Eller oxå är det att nu vill jag ha annat golv o större kök.

Sen var vi sååå smarta att vi tog stolar med vita dynor....hello!!...JA VEEEET!!!!! Say no more... Men va fasen,,Jag VILL inte alltid tänka såå smart o vänta tills om 10-15år till att få köpa vitt eller barnsäkert.
 Men det bästa var att Summer hade en smutsig o snorig kompis me lillasyster över igår,,,,och han hoppade upp direkt på den snövita oskuldsfulla dynan,,och nu är det svarta fläckar som inte gick bort,,,,,,SKITKUL!!!! Förlåt men vi hade inte haft dom uppe i 24TIMMAR ens!!! Så Jippi!! Deras mamma reagerade inte ett dugg och jag riktigt kände hur hon tänkte "är dom så dumma som skaffar vita dynor med barn får dom skylla sej själva... " Vad JAG tänkte vill jag ens inte skriva....;)



Köpte en ny stol till Summer oxå. Dock har Summergumman två gånger gråtit...med tårar.. -I want the other table back,,I want my old chair back.....
Hon är så EMOT förändringar så det finns inte!!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Ha ha!! Å vi som köpte vit soffa nu när vi flyttade! :D Idag när jag kom hem från sjukhuset med Selma så såg jag att sittdynorna var uppåner-vända (och de har liksom en upp-sida så man kan inte vända dem egentligen). När jag sen vände för att titta... man kan säga så här, att hallon-smoothi och vit soffa är ingen bra kombination... :( Kramis

2011-04-11 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0