Dagis!

Åhhh nu har vi varit uppe o kollat in ett dagis ganska nära oss till Summer. Vi var med en förmiddag så vi kunde känna efter hur det var.
Och YES baby!! OMG,,,jag vet inte riktigt vad jag har trott att dagis/lekis är.... Men allt jag sett framför mej är ett stort rum där 25 ungar springer runt o härjar o skriker i 8h med nån lärare som bara kollar så att dom typ inte slår ihäl sej..
Men guuu va organiserat!! Va? Innetid/utetid/stå på led/vänta på sin tur..... Organiserat pyssel...(thank God...), rolig sång o dans. Och Summer bara äälskade det! Det var såå kul att se hur hon bara hängde på som om inte gjort annat. Supergullig frökentant. Mrs Debbie,,,som man ska kalla henne.
Så givetvis mellanmål o lunch OCH sen ska dom vist SOVA...ehhh typ 2h mitt på dan! Jovars,,,haha, det blir ju spännande. Eller iallafall va tysta o ligga ner som fröken sa när jag påpeka att Summer slutade sova på dan före 2år..

Så nu blir det måndagar o torsdagar för hennes del!
Och det tycker jag ju inte alls ska bli skööööööööööööööööööööööööööööönt!!!!! :) Tjohooo!!

Kommentarer
Postat av: sis

LOVELY, baby!!! Det låter ju superduperbra.

Heja Mrs Debbie!! Och hej till lite ensamtid med Majsan;0)

Superkul och supermysigt!Puss <3

2011-08-31 @ 08:46:16
Postat av: Anonym

Sååå himla roligt för Sum!!!!!!!!!!Hon kommer att älska dagis när ska hon börja!?!

Och sen att det blir lite tid till dig gör ju inget. Jag kan ju komma och ta hand om lilla älskade Maja

2011-08-31 @ 12:06:05
Postat av: Daddy

Låter spännande för Summers del.

2011-09-01 @ 06:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0