4åring egoistisk...

....ehh va? Nejmen inte då...eller? Seriöst!
4åringens---eller iallafall min älskade lilla Summers---,värld består av... ME, ME, ME, ME,,Maja,,ME,,Pappa,,ME, ME, Mamma, ME och sen annat. Annat är då GODIS!
Helt otroligt! Vissa dar spelar det spelar ingen roll hur mycket roligt man gör med henne. Lekplats med bad o kompisar och hon får både glass o godis och man tror att "oj va rolig o generös mamma varit idag",,,NU är väl livet underbart Summer...eller..??!!
Nej, så fort det tar slut vill hon ha MER. MER godis o MER glass eller bara gnälla för gnällandets skull tror jag. Va?!Vill inte åka hem, fast man inte ville åka dit från början...

Då känner jag ibland att JAG vill bara åka hem o tänka ME ME ME Karro!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0