VILL HA!!!!

Ok,,,Min syrra syrra skickade ett foto på en APSNYGG väska som hon önskar sej i julklapp.
Nu är det så att jag har blivit lite lätt obsest med den och känner att I must have!!! Har googlat .se och .uk och letat som en tok, men hittar den inte online nånstans...
Sen är tydligen priset så fint som 1300spänn....aaaahhhh,,,ajaj,,,det gör ju lixom ont i hjärtat när man tänker på det. Känner ingen nån som jobbar på Veromoda????? Jullan---behöver du inte juljobb!!? Blir det rea på den..? Inte troligt va....  Om jag hade 1300 friends på facebook kunde jag ju be om 1kr var!!

Oh, well,,,vad är en bal på slottet,,, En brödrost käns ju mer nödvändigt i dessa dagar med tanke på att jag rostar i ugnen just nu,,,, En ny bil vore ju oxå bra med tanke på att man inte tar sej nånstans utan bil här...
Sen att det skulle ge mat åt en hel jädra by i Somalia gör ju det inte lättare.....

Men va F-N,,,,Det är ju THAT BAG jag vill ha!!!...snyft...

Troligtvis märke "Pieces"


Kommentarer
Postat av: sis

Ja, jag HOPPAS verkligen att tomten är SNÄLL mot mig i år. HELLLOOOO MY KIDS AND HUSBAND!!!!!READ THIS!!!!!!!

Hjärta!

2011-12-20 @ 09:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0