Underbara Boréns!!




Åhh det är bara såååå kul att ha min kära syster, man och Linnéa o Julia här. Har visat runt dom på lite olika saker och dom verkar tycka att det mesta är jättekul o fint. Tjejerna bara looooove the shopping med alla klädaffärer! ;) Har haft supertur med vädret så här efter all floodings,,,! Så våran pool har äntligen fått sin dos av bad!!;)
Efter att ha varit upp i Stanthorpe o sett kangaroos på golfbanan o åkt "nattsafari" bak på bilarna, så har vi badat i Surfers Paradise och kollat in supervillorna i Paradise Point. Imorn bär det av till Noosa 1v. I en lägenhet med  gångpromenad till stranden.

Allt går så bra o smidigt med dom! Dom är så enkla o jag älskar dom så mycket för det. Min syster är bästa systern ever!

Tjejerna vill hålla Maja hela tiden o leker med Summer. Vet verkligen inte hur jag ska klara mej utan dom sen..
Men två veckor kvar!!


Kommentarer
Postat av: tessan

förstår att ni njuter av sis med familj! Vilken resa du varit med om på sistonde, som du sa det får vara bra nu eller hur! Vi kämpar på med papper hit och dit, ser lovande ut men ändå såå långt i från. I går fick vi reda på att den 9 månaders långa processen börjar räknas först efter att alla våra papper kommit in och hamnat på ett skrivbord i Australien. Vi trodde den började så fort vi bestämt oss och tagit kontakt med advokaten. Jaja, så nu är det väl ca 10månader kvar typ, kan gå fortare men det är inget vi ska räkna med. Hade bra nu och njus av besöket och lovely NOOSA! Kram kram

2011-02-11 @ 22:20:47
Postat av: Anna Maria

Hej söta.



Hälsa till alla och ha det så jättebra tillsammans och njut! Hoppas du fick mitt mail tidigare. Tänker på er. Kraaaam Anna Maria

2011-02-17 @ 13:01:53
Postat av: Anonym

Jättefina bilder. Jag känner mig också glad att ni har det så kul ihop!!!!!!

2011-02-21 @ 09:03:20
Postat av: martina

oj vad fina ni är!!!! så härligt att se! vi spenderar en vecka i trysil med storebror, barnen fräser fram i backarna. kusinkärlek är supermysigt! kram fr oss 4

2011-02-21 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0