...fingermålning..

..ja kära...nu tog jag väl i så jag nästan sprack...
En helregnig dag o vi har varit o shoppat. Summer var lagom uttråkad när vi varit hemma ett tag så då fick Karro den brillianta idén att vi ska måla med fingrarna!! Jippi va kul!!
Jag riktigt kände hur jag steg i mammavärde. För guu vilken pysslig, påhittig o rolig mamma jag är!!! Såg framför mej dom fina alstren vi skulle göra Jag o min härliga dotter. Tänkte att vi kan ju även kunde göra en fin tavla av Summer o Majas handavtryck. Kanske tom rama in!! ...ååhhhh...
Mmmm,,,sure..!!

Tillbaka till verkligheten. Det börjar med att när jag förberett allt o gjort stor plats o tagit fram allt vill givetvis Maja först ha mat. Ok,,,vist! No problem. Så Chay o Summer börjar själva.. Det är ju gulligt,,,,fast kanske inte riktigt som jag vill..... Fotavtrycket blir helt utsmetat o handen sådär...för mycktet vatten på pappret så det går igenom totalt . Jag vill hjälpa till,,,,men Jag sitter ju fast i soffan och ser blidt på. Oh well...huvudsaken är ju att hon har kul..
Äh nåja,,,sen är det min tur att pyssla med Summer o jag tar fram en riktig kanvas o tänker nu fasen ska det bli art gjort!! Vill måla båda Summers händer med färg men,,,, då vill hon absolut inte!! -yak...no mommie no... Jag ber lite snällt att SNÄLLA bara liite EN gång. -noo nooo I don't want to,,,noo please,,noo. Och hon börjar ärligt GRÅTA!!! VA? Vad är det för unge som inte vill kladda ner händerna????!!!!

Jo,,det är MIN unge! Min älskade unge som har fått den genen av sin mamma.

Så det blev inget alster att rama in,,,men jag hoppas hon hade liite kul iallafall!


Summer gör "swurlies" med ETT kladdigt finger!
..osså lilla tavlan jag gjorde av hennes misslyckade,,,villintegörahandavtryck..!!


Kommentarer
Postat av: morfar

Vilken fin tavla.Jag ser en KANIN med stora öron som ligger i gräset. Kram

2011-03-23 @ 07:27:25
Postat av: Lotta

Ha ha, Noel är likadan! Vill INTE kladda ner fingrarna!

2011-03-23 @ 09:22:27
Postat av: Anonym

Gu va roligt du skriver, sa kul att laesa din blogg Karro! Jag ser oxa kaninen i graeset! Jaettefiiint! Skulle rama in den pa nolltid. kramen

2011-03-23 @ 12:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0