för höga krav...

...ja man har väl för höga krav. För höga krav på att göra saker som man gjorde innan 2a barnet. För höga krav på att ha roligt. ....roligt och roligt...vem har sagt att det ska va roligt!?!? Ja, ingen förståss. (...och ja veeet,,,ni som tycker jag klagar för mycket...JAG VET att det bara är för en kortare tid i livet...bla..bla...)

Men ta en lördag som denna. Chay var borta hela förra helgen och sen jobbat över på dagarna + dom vanliga träningarna. Så jag hade väl sett fram emot denna dag lite fööör mycket. (speciellt när han-,,,ja jag kan ju inte gå förståss,,,- ska gå på årtiondets fotbolls-final-match med 52000 andra imorn..) 
Meeeen givetvis ville han bara va hemma idag och softa. Och sure...jag förstår honom.
Särskilt när han har match ikväll.
Jaha,,,en hemmadag alltså! Åh va spännande o ovanligt!!!Verkligen...jippi!! Jo men vist, det ovanliga var väl att jag dammsög och moppade golven kan man säga. Man kan ju bli deppig för mindre...

Sen det bästa var när Chay skulle åka säger han: -Vad ska ni göra ikväll då?
......eeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh.....VAAAAA!?? Vad VI ska göra ikväll???
JO, vi ska gå på bio jag , Summer o Maja, och sen äta ute på resataurang. Kanske en runda minigolf innan. Maja är ju så J-A BRA på minigolf!!!!!!!!!!!!!!!!










Kommentarer
Postat av: sis

hahaha...skrattar högt.

Du är så söööööt systra mi..

Stefan skrattade också högt men säger sen .."stackars Chay, klart man fattar att han bara ville ha en hemmadag och ta det lugnt..."

Det blev dödstyst i rummet och man kunde riktigt känna isbitarna som föll från taket...

I´m on your side , darling. I am. Always...

2011-03-12 @ 15:24:51
Postat av: MORFAR

Vackert, underhållande, jag skrattede oxo. Karolina----DET ÄR LIVET! KRAM

(Ps VI ÄR ITE I HIMLEN!!!!!)Acceptans!

2011-03-12 @ 21:20:54
Postat av: Morfar

Du skriver att du klagar för mycket.Jag tycker INTE DET, DU BESKRIVER DIN VERKLIGHET SOM DU UPPLEVER,JAG TYCKER ATT DU HAR EN SÅ BRA VERBAL FÖRMÅGA, HAR DU FUNDERAT PÅ ATT BLI FÖRFATTARE ELLER JOURNALIST? jA VEM VET?

2011-03-12 @ 21:31:19
Postat av: Lotta

Ja du är ju alldeles underbar! Haha!! Vad har jag gett mig in på egentligen....

I love you!

2011-03-15 @ 12:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0