..hur gammal är jag..!

..egentligen?! Inser att jag kanske är lite äldre än jag tror.....eller??

Hittade en svensk tidning Solo som min syrras tjejer lämnade kvar här. Började läsa o inser att oj,,,denna tidning är nog inte för snart 36åringar...eller??
Är det så att jag bara är totalt helt borta, ute o fattar inget?
För jag har inte hört tala om hälften av kändisarna---som jag antar att dom är. AnnaLynne Mc Cord, Ashley Greene, Audrina Patridge...??? Men guu..sorry,,,men fasen vilka är det och vem bryr sej om deras aptråkiga träningsmetoder ...ehh. Kim Kardashian har jag iallafall OTURLIGT nog råkat se på tv, och hon måste väl vara högt upp på listan av "kändisar" som inte gjort nåt!!?? Va?!?

Och sen en sak som jag aldrig hört talas om i mitt liv är ...kvarg....KVARG!!! Va fan är KVARG??? Det skulle i flertalet recept såsom jordnötstryffel ,men även en milkshake?! Jag tänker på sånt sliskigt genomskinligt  fett man har i ischoklad??!! Men vet alltså 14åringarna vad KVARG är??????? Eller går 20åringen omkring o känner att...mmmmm va gott med lite KVARG ikväll i min shake, det får jag inte glömma att köpa!
Linnéa Borén---eller någon,,,,please help!!
Sen modet!! HoHo... "En drömoutfit under 1000kr"....ehhh...vill kalla det en "mardrömsoutfit för sjukt mycket pengar". Modet som var i detta nummer kändes som en blandning av hello Kreta-91 och Elloskatalogen -82..  Men va f-n,,,,har dom ingen smak nu för tiden....HAHAHA...Ja SÅÅÅ gammal är jag tydligen som ens törs skriva detta i min blogg.

Well, nu ska jag gå o mumsa lite KVARG!!...mmmmm....

Kommentarer
Postat av: pappa

Fårskt, syrlig ostmassa- Kvarg

2011-03-18 @ 17:30:40
Postat av: pappa

Färskt! första ordet

2011-03-18 @ 17:32:37
Postat av: pappa

Kvarg eller Kvark står i Bonniers svenska ordbok! Kram

2011-03-19 @ 07:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0