kravings...helt otrooligt...

Fattar inte vad det är med mej. Jag är SÅ SUGEN på sött hela tiden. Speciellt Choklad,,,, och godis....,o en o annan kaka. Och jag är ju inte ens gravid. Är det för att jag ammar eller?!....eh..haha...alltid kul att försöka hitta nåt att skylla på,,,precis som om jag aldrig varit det förut!!

Men jag blir så trött på mej själv och min strategi..... Jag går till kylskåpet....tar en tugga av chokaden....viker sen ihop den ordentligt i sitt papper och in i kylen igen.... ehhh,,,så gör jag så typ 10ggr tills den är iallafall är uppäten. What's the point?! Kan ju lika bra smälla i mej hela på en gång. Varför lurar vi oss själva så!? ...dock bränner man ju några kalorier när man går fram o tillbaka....;)....

Sen när jag kollat igenom skafferiet o kylskåpet 200ggr i hopp om att mellan tittarna nån osynlig person ska ha ställt dit en påse smågodis eller att jag bara missat att det stod en stor Alladinask bakom flingorna....,,,då går jag till det andra skåpet. DET med tomma plastburkar. För DÄR gömmer sej en liten låda med värsta B-godiset. Sånt som jag i annat läge varit på gång att slänga för det är SÅ billigt och översött... Men när jag "hit rock bottom"...DÅ går även detta ner i kistan!!

Förra veckan fick jag spelet så sugen var jag att jag t.o.m öppnade en stor presentask med Guylians snäckor( som JAG köpt för att ge bort). VA...hur desperat är man då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0