Mina skruttungar!!



Såklart jag älskar dom mer än allt annat på jorden..

Men igår natt kunde jag sållt dom på ebay..:
 Köp stor få liten på köpet. Stora är mycket självständig och kan faktiskt göra ALLT själv redan. Japp,,Säg dock inte emot eller försök hjälpa till utan att tillfrågats. Då kommer mkt högt oljud ut, som visserligen kan användas till att skrämma bort kråkor i landet eller så. 

Men igår natt var alltså not so fun.. Vet inte vad som hent med Maja. -----KAN det vara efter tvåmånaders-sprutorna i Måndags??????? Efter det har hon inte vela sova själv alls utan bara vill äta hela tiden och är som en piraya som aldrig får nog,,(..o samtidigt inte äter,bara larvar sej så det gör ont..),och sen somnar bara på mej. Går inte att lägga ifrån henne. Och storvägrar att ta napp nu! (har tagit den lite förut..) Normalt sett sover hon iallafall 2-3h i sträck i sin säng eller matta.
Så jag var upp hela kvällen o försökte med allt, gick väl 2km i vardagsrummet fram o tillbaka med Maja på bröstet.  Men icke... När kl är runt 01.30 håller jag på att svimma.... DÅ hör jag Summer vakna o STORGRÅTA!! -Mommie I don't want that cheese....eh?! Och hon gick inte att lugna ner. Hon låg  o sparkade o bara sa NO NO NO, och sen försökte Chay men det gick inte heller.
Slutade med att vi 02 satt i soffan och försökte trösta varsitt gråtande barn...

Looove parenthood!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mormor köper den stora om den lilla följer med på köpet!!!!! Jag bjuder 13:50 kr.

2011-03-04 @ 09:00:35
Postat av: sis

jag höjer till 15 kronor jämt, men då vill jag ha dem levererade till dörren...

2011-03-04 @ 10:21:55
Postat av: Lotta

Jag ger mig gärna in i auktionen. 16 kr bjudet och då kan jag tänka mig att ta hand om föräldrarna också.... :-)

2011-03-05 @ 10:48:04
Postat av: Pappa

Jag höjer till 25 shöna riksdaler,,, MED FÖRBEHÅLL ATT DE BÅDA LEVERERAS OM 5 (FEM) ÅR. KRAM

2011-03-06 @ 08:29:27
Postat av: Amanda

Karro du borde skriva för MAMA! Skrattar för mig själv åt hur du beskriver vissa saker (INTE att ni inte får sova såklart...men typ gå 2 km i vardagsrummet, ebay osv). Såå klockrena texter! Du skriver som en rolig person pratar = man skrattar. Du borde ersätta Martina Haags krönikor i MAMA (ja jag lusläser mama när ja e hos Lotta..) Jättekul att följa din blogg! Många kramar!!

2011-03-08 @ 00:09:43
URL: http://maandyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0